Общи условия

Общи условия на ЛОГОПЕД СИМЕОНОВ ЕООД

• Честотата и броя на посещенията са по препоръка на логопеда, в зависимост от комуникативното и езиково нарушение, съобразени с възможностите на клиента.

• Терапията се провежда в точно уговорен час. Закъснение от страна на клиента е за сметка на часа му.

• Промяна или отмяна на записан час от страна на клиента се прави не по-късно от 24 часа преди провеждане на терапията, в противен случай таксата се дължи в пълен размер и не се възстановява.

• Ако терапията се пропусне без предупреждение от страна на клиента, се смята за проведена.

• Терапиите се провеждат след предварително месечно заплащане, клиентът трябва да оползотвори предплатените часове в рамките на текущия месец.

• Часовете, които не са използвани в рамките на текущия месец, се прехвърлят за следващия месец, единствено поради здравословни причини на клиента или причини зависещи от логопедичния кабинет.

• При предплащане за повече от един месец, терапиите трябва да бъдат използвани в рамките на указания период.

• Разпределението на часовете зависи от желанието на клиента и възможностите в графика на логопедичния кабинет.

• Терапевта си запазва правото да прекъсне и да не проведе часа, ако детето или родителят са с вирус или подобни симптоми.

• Терапевта има право да прекъсне терапията по лична преценка.

• Логопедичният кабинет си запазва правото на отказ на записване или провеждане на терапия, или консултация, както промяна на часа и датата на договорените вече такива.

• Съдържанието в сайта не е предназначенo да замени консултацията  със специалист, не носим отговорност за решенията, които вземате на база информацията от него.

• Всички права са запазени, ползването на информация от сайта е позволено, само чрез писмено разрешение от страна на кабинета.